неделя, 18 октомври 2009 г.

писания в неделя

Цял ден скука в нас, защото е прекалено студено да изляза навън и примамливата топлина на стаята ми не ми помага да взема прословутото решение, затова си останах вкъщи. Тук е момента да благодаря на един приятел, който разнообрази цял един час от деня ми. :D

Най-омразните ми дни в седмицата са неделя, понеделник, вторник, сряда и четвъртък :D Доста станаха, ама какво да се прави.В тях се учи, а аз не обичам особено да уча, та то кой обича...


Вчера бях на маратон по интензивно ходене...За мое учудване бях сред първите и си имам тениска...хах...само дето ми е толкова голяма, че все едно съм облякла чувал...Както и да е...

Айде спирам дотук, след малко сигурно ще се сетя за още нещо

1 коментар:

  1. Интензивно ходене?WTF??
    Иначе песничките са супер яки =]]
    Точно е за тоя вълчи студ..ако не мога си стопля тялото то поне душата,right?

    ОтговорИзтриване