понеделник, 19 октомври 2009 г.

Уникален ден


Просто днес ми е уникално хубавия ден. Срещнах се с толкова хора, които ми липсваха и завърших първата си картина от СИП-а по рисуване. Влюбена съм в нея и не мога да спра да я гледам.
Днес най-сетне разреших един въпрос, който толкова време ми се въртеше в главата, но това мисля да оставя за себе си.
Цял ден съм заредена с положителни емоции пея си в стаята и изнасям концерти на горките ми съученици, запознавам се с нови хора и усмивката не слиза от лицето ми.
Освен на хубавото настроение днес беше и ден на спомени и размисли за стари преживявания, които за жалост събудиха в мен доста силна носталгия към миналото, но и щастие, че все пак тези неща са се случили.

Просто не мога да се нарадвам на всичко около мен! Еди положителен ден сред сивото ежедневие ми се отразява просо перфектно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар